Експофорум - сполучний міст
В рамках Міжнародного експофорума «Будівництво, Архітектура, Нерухомість» був представлений розширений стенд компанії Tesli. Столярна продукція екстра-класу на території України практично не випускається. Причина тому - особлива трудомісткість процесу.
Важливі критерії продукту даного сегмента:
• краса;
• функціональність;
• сучасність;
• натуральність;
• інновації.
Поєднати описані вимоги в одному виробі - це не просто майстерність, а ціле мистецтво. Все окремо знайти не важко. На столярному ринку представлено досить багато виробників. Пропонується красивий банний інвентар, але, на жаль, його не можна застосовувати за прямим призначенням через протікання. Є вікна і двері сучасного дизайну, але вони програють за критерієм довговічності. З вітчизняних виробників тільки Tesli змогли органічно об'єднати всі інгредієнти якості «Люкс» в одному продукті.
Тому організатори виставки були зацікавлені в максимально повному поданні асортименту Tesli.
Київський міжнародний контрактовий ярмарок є лідером на ринку виставкових послуг (досвід роботи з 1994 року). Проаналізувавши підсумки попередньої виставки, організатори не могли не побачити підвищеного інтересу відвідувачів і учасників форуму до столярної продукції екстра-класу. Ми були раді, що товари з логотипом Tesli запам'яталися і сподобалися відвідувачам торішнього салону. Тому з особливою ретельністю готувалися до виставки «Будівництво, Архітектура, Нерухомість-2017».
Організатори Експофорума, як і в попередній раз, створили всім учасникам привабливі умови для презентації продукції. Нам були запропоновані різні місця розташування стенду, оперативно надавалася технічна інформація, не було затримок з підключенням комунікацій і ін. В ході виставки пройшло багато цікавих зустрічей, обговорень, дискусій. Правда, намітився деякий спад активності приватних забудовників. Менше, ніж зазвичай, було представників великих будівельних компаній. Пояснюється неприємний аспект тривалим економічним спадом.
Проте, основні завдання, поставлені організаторами, були досягнуті:
• інформація про товари доставлена адресному відвідувачеві «з рук в руки»;
• відпрацьований доступний і ефективний метод презентації товарів;
• компанії-учасники Експофорума розширили коло потенційних покупців;
• ділові партнери змогли поглибити сфери співробітництва;
• учасники поділилися між собою досвідом, сучасними технічними досягненнями, новаторськими
методами роботи.
Минуло не так багато часу після закінчення роботи виставки. Говорити про будь-які конкретні результати зарано. Ми бачимо головний плюс Експофорума в нових можливостях, які сприяють реалізації зростаючого потенціалу Tesli.
Для нас виставка «Будівництво, Архітектура, Нерухомість» це перш за все шанс:
• розповісти про оновлену лінійку товарів;
• продемонструвати високу якість, не на словах, а на
справі;
• дізнатися про потреби і запити споживачів, які обирають столярні вироби класу «Люкс».
Дякуємо всім за увагу, виявлену нам. З повним асортиментом продукції ви можете ознайомитися на нашому сайті, а також в соцмережах FB, G +, VK. Ми завжди відкриті для співпраці з новими клієнтами, партнерами!
Прес-офіс Tesli
Андрій Степанцов, директор компанії Tesli:
- Київський Експофорум привертає нашу компанію, в першу чергу, великою аудиторією. Разом з нами виставляють свою продукцію десятки вітчизняних товаровиробників. Захід відвідують сотні ділових людей - зі світу бізнесу і науки, люди творчі і політики. Будь-яка виставка - це шанс ближче познайомитися з тими, кому адресований кінцевий продукт - для кого вигадуємо, творимо, створюємо. Ми працюємо з дорогою натуральною деревиною елітної якості. Щоб колода перетворилося в столярний виріб, немов витвір мистецтва, ми залучаємо найкращих фахівців, робочих різних професій, вивчаємо і впроваджуємо новітні розробки галузі. Найменшу помилку столяра, (на відміну від промаху, припустимо, виробника цвяхів), ні задекорувати, ні сховати не вдасться. Зв'язок з потенційним клієнтом, своєчасний відгук на запити ринку або поява нових матеріалів, технологій для нас є обов'язковими складовими успіху.